Jednolity Plik KontrolnyZmiany w nowych wersjachRozwiązanie ERPFinanse i KsięgowośćGospodarka MateriałowaKadry i PłaceInne produktyUsługi |
YUMA ERPRozwiązanie YUMA ERP jest przeznaczone dla małych i średnich przedsiębiorstw. Zostało stworzone we współpracy z partnerską firmą Aprosoft, dostawcą wysokiej klasy oprogramowania z zakresu obsługi magazynu oraz sprzedaży, istniejącą od ponad 10 lat na polskim rynku. System YUMA ERP pozwala na skuteczne zarządzanie zamówieniami od klientów, zaopatrzeniem, magazynem, sprzedażą oraz logistyką. Zawiera również moduł CRM ułatwiający zarządzanie kontaktami z klientami i kierowanie do nich spersonalizowanych działań marketingowych. Rozbudowany moduł finansowo-księgowy ułatwia prowadzenie pełnej księgowości i skuteczne zarządzanie finansami w małych i średnich przedsiębiorstwach różnych branż. Bogate doświadczenie naszych konsultantów we wdrożeniach systemów finansowo-księgowych pozwoliło na stworzenie modułu o maksymalnej ergonomii intefejsu, ściśle dostosowanego do specyfiki branży księgowej. System YUMA ERP jest rozwiązaniem w pełni skalowalnym, wdrażając go zawsze zapewnimy Twojej firmie adekwatne funkcjonalności do aktualnych potrzeb. Jesteśmy w pełni przekonani, że system YUMA GMX stanie się nieocenionym narzędziem, które wesprze zarządzanie także Twoim przedsiębiorstwem, tak jak u wielu naszych klientów. Chcesz wiedzieć więcej? Skontaktuj się z nami!
Strona w budowie
|