Sprzedaż i wdrożenie
systemów dla MŚP

         

FeliKS już z SaldeoSMART

SaldeoSMART odczytuje faktury z plików PDF oraz za pomocą skanera z papierowych dokumentów. Jeśli faktur jest więcej, a skaner wyposażony jest w automatyczny podajnik, można zeskanować paczkę dokumentów do jednego pliku.

SaldeoSMART podzieli plik na pojedyczne faktury i odczyta z nich dane: kontrahenta, numer dokumentu, daty (wystawienia, zakończenia dostawy/wykonania usługi, termin płatności), pozycje towarowe oraz kwoty (netto, brutto i VAT w rozbiciu na stawki).

Następnie dokumentom przypisywane są odpowiednie kategorie, zgodnie z zasadą ich księgowania w YUMA FeliKS. Kategorię można nadać ręcznie, ale system SaldeoSMART potrafi również automatycznie przypisać kategorię do powtarzalnych typów dokumentów.

W programie YUMA FeliKS odpowiednio konfiguruje się poszczególne kategorie dokumentów. YUMA FeliKS pobiera plik importu wygenerowany przez SaldeoSMART i automatycznie zapisuje rozpoznane dokumenty jako dokumenty robocze, zgodnie ze schematem księgowania przypisanym do kategorii.

  • oszczędza czas, który wcześniej zajmowało ręczne wprowadzanie danych do programu YUMA FeliKS
  • umożliwia dostęp do wszystkich dokumentów w formie elektronicznej (24/7)
  • zwiększa efektywność pracy pracowników
  • pozwala obsłużyć więcej dokumentów w tym samym czasie
  • umożliwia niezwykle szybkie wyszukanie potrzebnego dokumentu
  • dzięki uporządkowanemu archiwum umożliwia tworzenie analitycznych raportów na podstawie danych z faktur

Odczytywanie faktur towarowych

W połączeniu z systemem magazynowo-sprzedażowym 1ims krakowskiej firmy AproSoft zapewniamy rozwiązanie ERP, które pozwoli na automatyczne odczytywanie poszczególnych pozycji towarowych z faktur i automatyczne importowanie ich zarówno do systemu 1ims, jak i do programu finansowo-księgowego YUMA FeliKS

Obieg dokumentów

Moduł Obieg dokumentów pakietu SaldeoSMART pozwala na skanowanie i odczytywanie dowolnych dokumentów firmowych. Każdemu z dokumentów przypisywany jest odpowiedni typ, a następnie zgodny z typem sposób obiegu. Moduł ten pozwala na znaczne przyspieszenie pracy z dokumentami i eliminuje przyczyny najczęstszych trudności pojawiających się w tym obszarze działania przedsiębiorstwa.