Jednolity Plik KontrolnyZmiany w nowych wersjachRozwiązanie ERPFinanse i KsięgowośćGospodarka MateriałowaKadry i PłaceInne produktyUsługi |
UsługiZatrudniamy zespół profesjonalnych konsultantów z wieloletnim doświadczeniem. Oferujemy pełny zakres usług, począwszy od przygotowania wdrożenia (analiza przedwdrożeniowa) i dostarczenia wymaganego oprogramowania, poprzez usługi instalacyjne i szkoleniowe, aż po serwisowanie. Dla Klientów oznacza to możliwość współpracy z jednym, kompleksowym dostawcą, któremu można powierzyć odpowiedzialność za całość przedsięwzięcia.
ANALIZA PRZEDWDROŻENIOWA. Podczas przygotowania do wdrożenia wykonujemy wstępną analizę przedwdrożeniową, podczas której staramy się poznać strukturę organizacyjną firmy, obieg informacji, główne i pośrednie potrzeby biznesowe. Badamy wymagania klienta i sugerujemy zakup odpowiednich programów z naszej oferty. Dodatkowo możemy zaproponować dedykowane narzędzia wspomagające. Przeprowadzenie tak zdefiniowanej analizy przedwdrożeniowej pozwala na prawidłowe przygotowanie przedsiębiorstwa do uruchomienia i sprawnego użytkowania naszych programów.
WDROŻENIE. Po dokonaniu wyboru oprogramowania, tworzony jest harmonogram prac, według którego przeprowadzane jest wdrożenie. Nasz specjalista zainstaluje i szczegółowo sparametryzuje system, zgodnie z Twoimi wymaganiami. Pewien okres czasu przeznaczony jest też na przetestowanie działania systemu w konkretnym środowisku wraz z naniesieniem niezbędnych poprawek w konfiguracji. Ostatnią fazą jest szkolenie pracowników, którzy będą użytkownikami programu.
SERWIS. Przekazanie systemu do pełnej eksploatacji nie oznacza zakończenia współpracy — jako nasz klient będziesz otoczony stałą opieką powdrożeniową w zakresie utrzymania i rozwoju systemu informatycznego.
Klienci, którzy zdecydują się po wdrożeniu na podpisanie stałej umowy powdrożeniowej mają zagwarantowany:
UMOWA MAINTENANCE DLA KLIENTÓW SYSTEMU YUMA FELIKS. Jeśli Twoja umowa powdrożeniowa nie obejmuje aktualizacji systemu lub nie została podpisana przed 2 maja 2014, a jednocześnie jesteś użytkownikiem systemu YUMA FeliKS, zachęcamy do podpisania umowy maintenance. Uprawni Cię ona do dostępu do aktualizacji po zakończeniu okresu rocznej gwarancji na oprogramowanie. Poniżej przedstawiamy jej najważniejsze założenia:
Szczegółowe warunki udostępniania aktualizacji są opisane w dokumencie Warunki udostępniania aktualizacji systemu YUMA FeliKS |